Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Viktoria - 26 februari 2011 22:29

Om jag hade en nog stor OnePiece att gömma mig i så hade jag gjort det. Tyvärr har jag varken en one piece eller orken att göra det!

Nu går jag och lägger mig och hoppas på att vakna gladare imorgon.

   

Nå, jag ska ju iaf få jobba imorrn. Det är skoj.

Av Viktoria - 26 februari 2011 19:58

"Vi säger Nej" var stora texter som prydde tåget genom stan i dagens demonstration mot nedläggningen av operationen på Kalix sjukhus.

Många kom och deltog i fackeltåget och det kändes kul att så många kalixbor dök upp i genensam sak - som annars händer under typ skotercrossen och bandymatcher annars! ;P


Nu sitter jag här hemma och känner mig supertrött. Hade kunnat gå och sova nu om det inte vore för jag lovat ställa upp vid öppning av dansen på folkan i garderoben. Segt. Tror ärligt inte ens jag behövt - men man har ju lovat, och vill ju ställa upp för föreningen såklart!

Imorrn blir det tidigt igen - Jobbar förmiddag och har en massa frukostgäster. Idag hade jag proffset Babsan med mig - imorgon blir det en annan superjej - Josse :)

Jag tror nog dagen kommer flyta på fint. :) Tisdag är jag iaf ledig så då ska jag ha sovmorgon! Men det är ändå skönt att jobba lite förmiddag med - man får som ut mer av dagen - annars sover jag för länge. Det jag ändå gillar mest med ledig förmiddag är att man kan gymma tidigt då. Det brukar kännas bäst så!

Nu blir det en tekopp och mackor innan jag ska iväg ut. Bara Dan kommer tillbaka med min bil!


Ovido - Quiz & Flashcards