Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Viktoria - 23 februari 2011 21:30

Idag har jag varit ledig. Började dagen med att vakna inte allt för sent.

Efter frukost och lite datasurf så tog jag mig på gymmet och mötte upp min vän där. Kul att få prova ut nydojjorna! :P Sen stack vi och luncha på Valhall, följt av lite svammel runt i kring stan! Av nån anledning tyckte visst Daniel att det är kul att kidnappa med folk kors & tvärs! haha :)

Sen blev det midda hemma. Jag kitta ihop en ugnsfalu med lök & äpple i och hemmagjort mos! Hade även över mamma min på middag innan vi for iväg på UÖ möte.

Får ju inte glömma att nämna att när Dan kom hem från jobbet hade han blommor & chokladpraliner med sig - bara sådär "för att"! Trevlig överaskning må jag säga :)   

Det var min lediga dag!




Ovido - Quiz & Flashcards