Alla inlägg under september 2012

Av Viktoria - 7 september 2012 09:18

Ja det är jag - sedan länge egentligen, fast nu har jag mer eller mindre bott på soffan denna vecka förutom då jag jobbat natt månd, tisd, sen var jag tvungen sjukanmäla mig onsdag då jag var i så risig form.

Har haft nån rethosta i tre veckor typ och helgen som var började det bli sämre. Ugår äntligen fick jag cocilliana utskrivet sen jag träffat en läkare. Därinnan fick jag näja mig med Molipect som inte ger mycket, slemlösande men man hostar inte mindre med den och nu inatt då jag fått ta riktiga grejjor fick jag äääntligen sova. Fast istället för att vakna hostandes känner jag ett grymt tryck i huvet. Hoppas att jag får bli friskare och inte tvärt om. Min plan var att orka jobba i helgen. 


Nå idag så har jag varit och lämnat in bilen på Åströms. Byter framruta så man ser något! Sen lunchdejt med Emma. Sen 30 års kalas i gammelgården. Blir dock köra hem tidigt så antagligen blir man tvungen avvika då själva festen drar igång - men det gör inget, jag har ändå inte ork för party - det viktiga är att få gratta en gammal vän som fyller jämnt :)


Jag bloggar väldigt sällan, men plötsligt händer det!





Ovido - Quiz & Flashcards