Direktlänk till inlägg 19 mars 2014

Om "50 är det nya 40" så..

Av Viktoria - 19 mars 2014 10:45

..då måste 30 vara det nya 20.

Alltså så fyller jag bara 20 den 7 april ;P


Shit vad tiden går undan. Ska jag alltså bli "20" igen?

Hört att man växer upp då. Min pappa fyller 60 några dagar efer mig, alltså 50 då! Enligt honom har man fortfarande då inte vuxit upp.  Tror jag kan känna mig lugn. 

Har vuxet nog iaf skaffat hus med sambon innan man blivit 30. Och har en bra tillsvidareanställning. Det är ju alltid nåt för vuxenlivet.  :)


Här kommer en önskelista för min stora dag.

  1. Tv spel - Till PS3. Ex worms
  2. Extra handkontroll till PS3
  3. Stationär dator - Kanske iMac 27"   
  4. Möbler! Från IKEA, EM och Royal möbler.
  5. Utemöbler
  6. Presentkort på "handplockat" & "Buketten"
  7. Presentkort på Wiklunds. Tänk måla & tapetsera lite..
  8. Fina ringar från tomas sabo, Edblad, Bred norrbottensring i silver.
  9. Nya glasögon
  10. Parfymen "Cleam - Rain - EdP"
  11. Mattor, Gardiner

 

Okey - Det kanske var rätt många dyra saker, men jag fyller faktiskt jämnt ;)


Nu ska jag försöka klura ut hur jag vill fira med er nära och kära på min dag. 

Gladast blir jag om ni helt enkelt vill äta tårta med mig.

RocK /V.

 
 
Lina

Lina

22 maj 2014 21:00

Du är fan skitasämst på att blogga ju. Skärpning! ;)

http://anilina.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 30 januari 2019 18:55

Tro! Jag har aldrig varit troende. Eller inte vetat om att jag tror på något större. Eller, egentligen tror jag förståss på något större än mig själv - människan - men inte större än livet. Det vore ändå skönt att tro lite mer, på något stort, någo...

Av Viktoria - 22 januari 2019 23:21

Det kom en man i mitt liv. En oerhört bra man. Så sexig, så smart, snäll, rolig, lojal, osjälvisk och omtänksam.  Att denna man med dessa kvaliteer valde att titta åt mitt håll - valde mig - känns fantastiskt. Att jag plötsligt såg Emil i nytt ...

Av Viktoria - 3 juni 2018 23:39

Jag måste bara ventilera lite här på kvällskvisten; mina värderingar. Gång på gång så delas det på nätet artiklar om där mänskliga rättigheter kränks. Människor förminskas i sitt värde, vanligt hyfs, vett och reson verkar som bortblåst. Det är så kal...

Av Viktoria - 16 mars 2018 00:12

Idag var en sån dag - en bra dag.  Ibland kan det vara olika! "En sån där dag" använder en del som något negativt, men idag var det bara en sån där bra dag! Den började på bästa sätt helt enkelt. Jag känner att humöret är där det ska vara, jag ...

Av Viktoria - 1 februari 2018 01:01


"Jag har det på papper, sån här är du!" Om det vore så enkelt i verkliga livet. Vissa dagar känns allt självklart medans andra dagar är jag vilse. Jag försöker hålla mig i nuet, men det är svårt. Jag vill ändå veta lite vad jag har framför mig oc...

Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards