Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Viktoria - 6 februari 2011 13:44

Så otroligt skönt med en söndag där man är ledig. Jag har fått ligga och dra sig i sängen på morron. Sen blev det lite frukost, gå ut med lite sopor, varit på gymmet, skottat lite till på bron med grannen.    (Shit vad det snöar idag) Prova sedan mitt proteinpulver med jordgubbssmak. Gott var det - låter kanske töntigt men det är nå charlotte pirelli edition på det ifall nån undrar ;P haha

Jag ska klura på vad jag ska göra resten av dagen nu..!?

Kanske en film idag med!? Igår hyrde vi senaste resident evil - fan vad bra dom är :P Men ännu bättre är andra filmen jag nu sett endast 2 ggr the expendibles! Sjukt bra! Se den - c'mon - do it!


Jag har ännu inte tagit mig in i duschen sen gymmet - jag fastna och kolla olika klipp inom ett visst tema! Bjuder på en av dem här;


Ovido - Quiz & Flashcards