Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Viktoria - 3 februari 2011 23:15

Ser fram emot morgondagen - för imorrn är sista jobbdagen för mig denna vecka, och även första dagen nånsin jag jobbar ihop med min bror Erik! Skoj kommer det bli. :)

Idag har jag lunchat på Valhall. Sen var jag till nova och fått ett träningsprogram ihopsatt för att passa mig extra bra när jag har ett dåligt knä. Nu ska jag banne mig sätta fokus på mitt välmående. Missförstå mig inte nu och tro att jag ska sluta dricka cola och sånt - för så radikala ska vi inte bli - men träna ska jag definitivt göra regelbundet nu minst två ggr i veckan - Och kommer nån på mig med att inte göra det så knyt fast mig i en tross och släpa dit mig med våld!

Anywho.. detta känns bra.   


Sen var jag förbi till Erik och Tarja och fikade och svamla lite med Elias. Killen är inte ens 3 och hittade redan angry birds själv i min iphone och började spela!! galet!

Nu ska jag koka mig en tekopp och kdf'a ihop nån macka och klura på hur länge jag tänkt vara vaken! Synd att jag inte har en Anna här att svamla ihop med.    

Strax How I Meet Your Mother på tv! Awesome!




Av Viktoria - 3 februari 2011 01:01

To really know something for sure - you first have to doubt everything you thought you knew..

 



Jag myser på här i natten med min egen tid och lyssnar på min musik, skriver mina ord, tänker mina tankar & försöker känna mina känslor..

Jag förbannar mig själv för jag vill måla mina känslor men inte förmår mig själv att göra det. Vet inte vart problemet ligger? Pensel, duk & färg har jag. Är det tankarna som knytit sig som vanligt? Eller känslorna som är oklara - Jag misstänker att ett framtida verk kommer förklara saken!

RoCk!


Ovido - Quiz & Flashcards