Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Viktoria - 13 februari 2011 00:05

...så blev det svinkallt igen!

När ska vårvintern med sol och ensiffrigt på termometern komma?

Jag vill sitta ute och känna solen värma i ansiktet med en kopp varm choklad i min hand. Det är livet på en pinne!


Idag lördag har jag jobbat kväll. Dock blev jag befriad från att jobba nöje då jag har tidig frukost imorgon. Redan halv sex måste jag börja. Känns lite tungt - men fort är man igång ändå.


Jag ska försöka orka mig till gymmet efter jobbet imorrn - annars får det bli på måndag förmiddag istället! Kanske bestämmer redan nu att jag gör det måndag - så tar jag en tvspelsdag imorrn och en rekreationsdag på måndag för mig själv :)


Nu är det lite till musik för öronen och sen kudden som väntar. Dags att bli trött!!

NattRocK.


Ovido - Quiz & Flashcards