Alla inlägg under oktober 2009

Av Viktoria - 25 oktober 2009 22:26

Just nu sitter jag och är sur över att jag har ont under ena foten ibland när jag trampar ifrån.

Mitt ena knä känns som det har en luftbubbla i sig när jag sträcker ut det helt. Och som vanligt krånglar höger axel och gör ont! Värst är det i den axeln som strålar ner i hela biceps och gör armen kraftlös. Bläh!

Vaknade med nysattacker och trodde jag hade blivit förkyld av att ha stått ute länge i kylan igår! Men jag tänkte bara på vad Barney skulle sagt "Whenever I start feeling sick, I just stop being sick and be awesome instead."

:D Världens roligaste serie det där "How I meet your mother".

Jo igår att jag var ute så länge, då var vi på hamptjärnsbanan och körde folkrace. Fredrik Tiger hade årliga sponsorfesten och jag var medbjuden som dannes respektive från BD plast. Det var superskoj att få köra igen och jag tror karlarna var nöjda över att jag inte körde om dom! haha. Sen åt mig middag innan vi kom på att vi var för trötta för att orka något mer så det blev att fara hem till soffan istället för att slå igång!


Idag söndag är det också slödag som gäller, enda vi lyckats åstadkomma är hälsat på hos Bror Erik och Tarja och sen for vi till dannes föräldrar som vi tog med oss till before för att käka middag! tyckte det var på tiden att anders fick sig en ordentlig burgare i kalix! :D Sen blev det då att fara hem igen efter ett stopp på ica där jag fick blanda mig lite godis (köpte ju aldrig nå lördagsgodis igår) ;P

Nu har jag för ont i armen för att skriva nå mer roligt!

Rock!


Av Viktoria - 16 oktober 2009 01:31

Ibland känns det så skönt att få sitta själv.

Vara ensammen och inte med nån.

Bara få .. vara! vara själv, vara ifred, vara sur och less.

Jag kan tycka att det känns som man går runt och ler hela jävla dagarna och när ska jag få vara sur?

För när man väl släpper fram lite känslor då blir man direkt "jäkla tjuris" bara för man inte är "åhh vad roligt"- heeela tiden.

Jag vill bara stänga in mig och få vara sur -  Så jag sen orkar vara glad!

CitronRock!



Av Viktoria - 12 oktober 2009 16:16

  

Jajjemen, snart är det inte ens höst längre!

minus 8 grader i morse...Brr....

Jag saknar redan mitt sommarhängande i min solstol på bron med datorn! Eller sommarparty på vassholmen i goda vänners sällskap, gedjedricka cola och snacka massa skit i värmen utomhus med en cigg!

nu byter vi det mot inomhushängande och förmodligen ännu med colan i handen - vi byter det svalkande läskande rosévinet mot ett glas rött och sommar på vassholmen blir istället täckbyxor och skotertävlingar!

Det är inte sorgligt att sommaren är över på något sätt - vi tar istället fram våra snygga vinterkläder och tar graderna som dom är! ibland är det nästan skönt med lite sämre väder då man får "en ursäkt" att bara vara hemma och pyssla på med det man inte riktigt är ifatt med på hemmaplan. En tid att rensa brukar vara den klassiska vårstädningen - men jag skulle vilja påstå att detta fenomen påträffas i varje hem även på hösten!

Lagomt bra tajmat så spelas "Jag får liksom ingen ordning" med Lars Winnerbäck nu i mina nya Wesc-lurar! Härligt!


Sanningen är bara att just nu så sitter jag och är tvärless över min lediga dag då jag ska hinna så mycket med mina studier samtidigt som det ser ut som en bomb slagit ner hemma - speciellt i vår skrubb där en trådback ramlade ner för några dagar sen och blockerar allt i sin väg - det går inte att få in en fot och jag orkar inte var den som städar det själv - igen! Så jag är lite less på att allt känns som det står stilla om inte jag själv tar initiativet och fixar det - och det värsta är att det tycker mina sambo är rättvist, efter som han.. "lagar bilen om den går sönder och det klarar ju inte du" - jag vill bara påpeka att det händer kanske knappt en gång om året!

Ska man inte dela lika på sysslorna i hushållet? Eller är detta 1867?

No rocK!

Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards