Alla inlägg under juli 2014

Av Viktoria - 17 juli 2014 10:14

Jag har varit kass på att skriva. Men jobbar man och har hus samt försöker engagera sig i annat så prioriterar man inte att sitta och göra sitt liv offentligt. Det är ändå kul att blogga lite samt att läsa bloggar då man har lite tid till övers.
Nu sitter jag med en sen frukost idag. Skönt med semester. Jag önskar jag kunde ha den längre men börjar jobba nästa helg. Blev typ 2,5 veckas semester i år. :/ eller egentligen 3, men med de extra pass jag fick så jobbar jag 40 timmar på dessa 3 veckor.
Dan jobbar hela semestern min med så vi ses inte mycket, han jobbar utanför stan, i ske-å och Kiruna.
Var i söndags till Piteå och såg första deltävlingen i norrlandsveckan (rallycross) nu idag ska jag och se i Kalix, på lördag är finalen i ske-å men då ska jag vara med bästa Maria på flakasand festivalen. :)
Imorrn bär det av till ökx på årets marknad, med föräldrarna. Nästa vecka har jag bara trevligheter som att lämna blod och gå till sjukgymnast inbokat. Jag hoppas verkligen att alla ni som funderar på att ni är friska nog att lämna blod verkligen gör det. Det är svinaktigt! Det är brist på detta på många håll i landet.
Till sjukgymnast ska jag för att jag tror jag fått kristallsjuka. Jag har haft yrsel sen maj,och tänkte jag skulle råda bot på den nu.
Blir nog bra. :)

Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards