Alla inlägg under januari 2012

Av Viktoria - 24 januari 2012 22:28

Idag kände jag för att vara blå!

 


Syns lite dåligt på bilden. Men jag hade bråttomt då jag fota så orka inte börja trixa!

Nu iväg för nattarbete!

NattRocK!

Av Viktoria - 22 januari 2012 22:15

Idag söndag fyllde lilla Ella 1 år.

Detta är alltså bror Erik & Tarjas dotter (som jag även fått äran att vara gudmor till).

Var och hälsade på och fick massa gott fika och busa lite med kids. :)

     

Bus, lite mera bus... ja som det ska va på ett kalas! :)

TårtRocK!

Av Viktoria - 7 januari 2012 23:16

..än vad man redan gör för stunden!

Ibland vet man inte vad man vill och vad man känner.. ibland kan man inte ens svara på vad man vill göra närmsta timmen.

Jag önskar att jag kan sluta känna mig så liten ibland, och våga lita mer på mina egna beslut - att ens börja fatta beslut..

NoRocK! 

Av Viktoria - 3 januari 2012 00:15

Jag tänkte att detta år skulle bli mer givande. Mera fokus på mig själv.

Jag är oerhört stressad på insidan. Det är kanske inte många som ser det.. Jag pratar inte speciellt djupt om det. JAg är stressad, alla är stressade.. vem är Inte stressad? Varför prata så mycket om det.

Visst, det är mycket jag inte får gjort för det känns som jag har någon klump i kroppen som håller tillbaka mig. Det är kanske det som är stress eller så är jag lat, jag vet faktiskt inte vilken del av det jag inte får gjort som jag själv valt. Det är så mycket jag känner att jag skulle behöva få gjort, men det går liksom inte. Jag gör lika mycket vettigt som en sten!

Men nu ska jag försöka vända på denna dåliga bana och vara mer lyhörd för vad jag behöver. Det är oftast sig själv man sist av allt lyssnar på. Nu tänkte jag göra ett seriöst försök! Min fritid ska jag fylla med sådant jag tycker om och försöka organisera upp saker bättre samt släppa en sak då den är färdig så det inte är något som ligger och nöter i skallen.

Jag har haft så mycket saker som jag borde ha gjort som bara stockat ihop sig. Om jag bara kan bestämma att allt det gamla finns inte längre kvar på to do-listan då lättar mycket! Just nu så är jag så långt nere på en lista att jag kan bli frustrerad över att jag inte hunnit kolla i senaste klädkatalogen som kommit i brevlådan - och jag lovar - det finns sjukt mycket vettigare saker att bry sig om först! Det är såna här jobbiga småskitsaker jag kan fastna på. Nå jag vet ju om det - då kan jag göra något åt det!

JAg ska börja med att koppla bort lite och sova några timmar.

RoCk!



Ovido - Quiz & Flashcards