Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Viktoria - 11 februari 2011 15:10

Ja som vanligt är det en fredag med jobb. Varit många sådana nu på siståne!

Jag vakna för ca en timma sen - var nattjobb inatt. Men nu är jag igång igen! Ikväll blir det italiensk buffé på valhall. Tror att det blir riktigt bra idag på jobbet. Känns som en sån kväll - att idag händer det! Jag gissar iaf på mycket folk i restaurangen och i Before sen!

Jag är laddad för jobb - Önskar bara att mitt knä är med idag med. Inatt när jag jobba tog det ont flera ggr i det när jag gick omkring, vet inte varför riktigt..eller - det kan ha varit för att jag dagen innan jobbat i lite dåliga skor då kanske! Ska jag inte göra igen då.

I övrigt har knät bara varit på bättringsvägen och jag har fått ett träningsprogram på Nova med extra fokus på att bygga upp muskulaturen i det! Nu fick jag precis lite ångest över att jag inte hinner träna idag - Men imorrn då ska jag då fara på gymmet innan jobbet!

Shit vad lite jag hade att säga- som ni får läsa- idag då!


Nu laddar vi vidare för en bra kväll

Ovido - Quiz & Flashcards