Alla inlägg under oktober 2011

Av Viktoria - 27 oktober 2011 23:00

Sov bara en halvtimme förra natten, ikväll somna jag på soffan i minst en timme. Jag som skulle göra så mycket idag men blev sååå trött efter middan att jag inte kunde motstå att lägga mig ner på soffan.  Men imorgon - då tar jag helg! Jobbar till 15.00 och sen blir jag ledig. Jag måste klura ut vad jag ska göra av mig själv på lördag. Då ska jag ut på halloweenfest men med vem? Det är ju så många som är föräldrar, sjuk, bortrest, utflyttade och jobbar.. Men det blir nog bra.

Ikväll kommer dan hem. Ska bli trevligt att ha lite sällskap igen hemma. Det blir lite ensamt om kvällarna. Fast nog är det skönt att vara själv lite med, det behöver alla få vara då och då. Jag upplever att jag får som tid för mig själv att sitta och fundera och fixa hemma och lite sånt. Men sen är det inte så dumt att ha sin sambo när man klurat färdigt med sitt egna ;)

Av Viktoria - 25 oktober 2011 00:54

Det känns som att jag vill göra så mycket som jag inte hinner med.

Jag har massor att skriva och att fixa med hemma. Flera år med foton i datorn som jag tänkt framkalla, men först måste sortera upp. Försöka arbeta mer aktivt i föreningen. Visa mig på pistolskyttet så jag inte blir av med min licens så jag måste sälja puffran. Fota, läsa, köra cross, träna & få ordning på mina onda axlar och knän.. När jag inte jobbar förståss!

Ja - Det ska jag bara göra. Det är ju inte som att jag ska förändra världen runt mig men jag blir så blockerad av mig själv när allt jag vill genomföra hopar sig! Det blir kaos på insidan.


Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards