Alla inlägg under april 2011

Av Viktoria - 10 april 2011 17:16

Idag var bror Erik med familj förbi och fikade här hos oss.

Jag tror nog att det nu var de sista som kommer förbi på kalasande hos mig. Bra det för nu är faktiskt tårtan slut :P Bra ändå att sprida ut på några dagar sådär hörni - Då fick jag ju trevlig besök flera dar istället för bara en dag ;)

Nu har vi just ätit middag. Dan bjöd på nån god räk/nudelwok han fixa ihop. Mums!

Sitter och funderar på vem man ska prova hälsa på nu!


Kan även konstatera att jag säkert hunnit använda min skinnjacka vid.. 4-5 tillfällen - Det måste ju vara ett vårtecken?



Av Viktoria - 9 april 2011 20:50

Inte lite skönt att få ha ledig helg. Har hela dagen känts som en söndag - men blir hela tiden påmind sen om att "nej det är bara lördag idag - ännu en ledig dag kvar av helgen". Fantastiskt!

Igår - Fredag så jobba jag lunch och sen efter lite vila hemma for vi ut ett gäng  och åt thaibuffé - sjukt gott var det :) och proppmätt blev man!

Idags har Tobbe med familj varit förbi och hälsat på och fikat. Sen for jag och Dan ut till frevis och hälsa på hans föräldrar i stugan. Fick aldeles nyfiskad och rökt aborre. Mums. Det var lyxigt värre! :) Även proppmätt idag med - att man inte lärde sig nåt sen förra gången! :P

Superkul med att det börjar bli vår nu är även att man får ta fram skinnjackan och pillisarna! :D


Nu är det soffan och film som gäller! (Har hyrt "psalm 21" & "the other guys")


Här kommer en bild från idag på mitt något längre hår som jag tidigare utlovat (fast man kanske inte ser det helbra här!)

RocK!  

Av Viktoria - 8 april 2011 16:45

   Måste måla mer naglar.. Mer!

..och få lite längre naglar..

Av Viktoria - 7 april 2011 22:00

Yes idag 7'e april blev jag tydligen 27 år! Galet.

Bästa med att fylla år säger jag att det är en bra ursäkt att få baka massa onyttigt fika :)

Jag hade äran att idag gästas av Mamma, pappa, fredrik. som gav mig massa goda bullar och lite köksgeråd jag har nytta för och söta raggsockar! :P

Fager och Ove (Lucas) kom förbi även med en chans om att få bli miljonär. Inte illa :) Även Anders & Margit var förbi - Fick en blomma och ett Thomas SAbohalsband av dem. Fint. :)

Ja Dan gav mig också inte dåliga presenter alls - fina chokladpraliner från "pralinhuset", en nitro circus t-shirt och tam-ta-da-daaa.. presentkort på att få åka sånt där glidflyg. Coolt!

Efter alla gästande så hade jag fikakoma. haha :)

Tack alla ni :)

            

Av Viktoria - 3 april 2011 00:32

Idag har jag börjat dagen med en lång sovmorgon! Skönt som tusan att bara få sova ut - för att sen fortsätta slöa på soffan, bläddra i kataloger, dricka te.. Ja bara göra ingenting.

Sen kl fyra bar det av mot Valhall för kvällens jobb. Då vi inte haft öppet för nöje idag så kom jag hem typ tolv ikväll. Skönt med en tidig kväll ovanligt nog en lördag!

Nu funderar jag på vad min mage vill ha för gott i sig - börjar bli hungrig. Kanske måste baka scones ifall jag nu har det som behövs till det!?

Här i lägenheten pågår det just nu en förfest. Kul med fest men jag tog min igår när det var skotercross! :) Ikväll vill jag mest se en film.

Imorron väntar även en sovmorgon och sen jobb! Sen till veckan måste jag börja baka lite - fyller ju faktiskt år den 7'e! :)


Ovido - Quiz & Flashcards