Alla inlägg under september 2010

Av Viktoria - 6 september 2010 23:46

Ja det är jag det!

Vad har hänt sen sist jag skrev - Mest jobbat, hängt lite med familjen och så den riktiga viktiga saken då - Jag och Dan har brytit upp.

Ja det är tungt - det vill jag lova - men det är vad som är rätt just nu - det känner jag!

"It can't rain all the time"

Jag vet inte så mycket vad som händer - hur jag ska göra med boende och allt sånt och vad som kommer hända med allt i min nära framtid. Just nu har jag valt att flytta in på Valhall och här är jag nu nattvandrare kan vi kalla det! :) 

Jag spanar efter lägenheter och hoppas på att hitta en fin en som jag trivs i. Men vi får se som sagt. Jag tar det lugnt och fokuserar bara på en sak nu - Mig!

Jag har kännt länge att jag tappat fokus från mig själv och det ska jag nu ändra på.

Det här är förändringarnas höst och med det så sätter jag nya linjer för mig själv.

Det ska nog bli awesome! (Visst Anna?)

Att verkligen ta hand om sig själv är det starkaste man kan välja att göra. Det är aldeles för lätt att bara glida på och göra vad som alla tycker man borde göra. Men att sätta ner foten och säga till sig själv att "det här är Mitt liv, och det här är vad Jag vill" - Det är styrka!

Nu pratar vi absolut inte om egoism på något vis - Utan självinsikt och att leva efter den! Alla borde göra det.

Jag älskar verkligen att leva - och jag vill ha så mycket bra i det som möjligt - och jag börjar nu med mig själv!

Vart jag bygger vidare får tiden visa..

RocK!





Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards