Alla inlägg den 18 september 2010

Av Viktoria - 18 september 2010 22:25

Ja idag var det tungt. Jobbigaste dagen sedan det tog slut.Varför exakt vill jag hålla från bloggen, men det var som att verkligheten kom ikapp nu!Nu förstår jag lite mera att det var på riktigt! Något som stör mig är att några runt om verkar tycka att det är konstigt att jag är ledsen- för att det var jag som gjorde slut! Får man inte vara ledsen då? Som att jag får skylla mig själv att jag är ledsen och ensam ibland. Men vet ni- det kände jag mig även innan! Jag tog ett beslut som kändes tungt, jävligt, jobbigt, svårt, tråkigt osv...Men jag vet att detta var rätt beslut ändå för oss båda även om det är svårt att tro! Vi har båda två sidor att jobba på! Det är inte jag som hittar på spelreglerna i förhållanden men det känns som vi slarvat bort hälften av pjäserna! Funkar det inte så måste man väl ändå gå efter ett beslut man känner blir rätt- och inte kväva det som finns till allt som finns kvar är en avsky! Jag vet inte riktigt hur allt funkar i hjärta och hjärna men jag ska lyssna till dem och göra mitt bästa för att höra! Jag ska vara min egen. Vara mig själv och vara För mig själv!Idag är jag nedstämd och det känns i hela kroppen- den är tung och huvet likaså! Ändå känns det skönt -att veta att man inte är död inombords- att det finns där inne det jag saknat! Jag vill inte vara ledsen såklart men i tårarna hittar jag igen känslor! Jag vill ha mina känslor och inte likgiltighet!Jag älskar att känna! Även om vissa dagar är mörka så blir dagen därpå ljus!It cant rain all the time...

Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards