Alla inlägg den 28 september 2010

Av Viktoria - 28 september 2010 19:33

Idag har jag vaknat - ätit lunch en trappa ner!

Hängt kvar lite och pratat med mina kollegor. sen stack jag ut på "stan" och inhandlade en ny mörkgrön tunika, ett fint halsband med vingar och små ringar till öronen! :)

Känns skoj. Men jag håller igen nu på mitt shoppande. Ska spara pengaslösandet till mera speciella tillfällen som när Anna kommer hit på typ 3 veckor :) *lycka*

Och sen har jag en del annat att lägga mina pengar på som jag kommer behöva med nytt boende och allt!!

Men jag är stolt över mig själv som nyss betalat mina räkningar och då betalade bort två st krediter jag haft ett tag. Men denna bra månadslön jag fick så hade jag den möjligheten att ta allt på en gång och lovar mig själv att inte göra om det!

På ca en halvtimma är det idol på tv. Ska koka en tekopp och nå kex eller nåt till de.

KexRocK?

Av Viktoria - 28 september 2010 01:54

Ja på två dagar nu har jag aldrig tagit mig utanför Valhall.

Igår söndag så vaknade jag sent efter att ha jobbat nöje kvällen innan.

Då gick jag bara en trappa ner för att äta brunch med gänget (jag, Jowa, Sandra, Lars och Henke) som vi kom överens om på natten.

Sen var det bara byta om till jobbet. Kändes som man fick gjort mycket söndag kväll på jobbet med diverse rutiner!

Idag måndag så har jag vaknat - ätit lunch här. Sen gick jag bara ut till coop för att handla till äppelpajen jag bakade idag till personalfikat innan jag började jobba. Jag hann även in på hårkompaniet och köpa en ny hårinpackning - längtar nästan efter att tvätta håret så jag får testa den. Ska tydligen vara den bästa! Rapport om det kommer! ;)

Sen var det bara byta om till jobb igen! Nu så har jag slutat jobbet för en stund sen och ska gå upp på mitt rum för lite macka och tv till jag somnar!

Jäklarns vad bekvämt det är att bara behöva röra sig upp och ner för en trapp då man ska jobba! :) Undra just hur lång tid det kommer ta innan man blir less att bo här på hotellet! Men än går det iaf bra.

Nu känner jag mest att jag skulle behöva komma ihåg att ha ett liv utanför huset. Jag har jobbat väldigt mycket på siståne. Nu till helgen är jag ledig så när inpå lördag kväll då jag ska jobba på löjromsgalan och sedan nöje! Jag tror det blir en sjukt rolig kväll! Då på nöjet jobbar jag plock! nu i lördags var jag i repan men även som hjälp i baren uppe och lite sånt. Kände lite oro över att jag är halvkass på att kunna massa drinkar. Men det löser man med ett leende oftast eller som jag sa åt en kille; -" Näe den drinken kan jag inte. Jag gör bara mansdrinkar. Ska du ha en rom och cola eller jäger redbull?" :D haha. Och med mitt leende till så svara han såklart inget annat än "Jaha, ja jag tar väl en capten och cola då! :D

Näe med detta säger jag godnatt. Tyvär har nog "how I meet your mother" redan varit på tv, men jag kanske hittar nåt skrot att se på!

NattRock!



Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards