Alla inlägg den 30 september 2010

Av Viktoria - 30 september 2010 06:42

Har just lagt mig i sängen på rummet. Har jobbat natt!Det här har varit en natt med många tankar om allt - jobb, studier, intressen, träning, boende och kärlek. Mest boende och kärlek har snurrat i skallen. Jag vet inte var jag vill bo och var jag kommer att bo. Jag vet inte vad jag vill göra av mig själv. Jag börja känna förra morgonen då jag gick och la mig att jag saknar mitt hem! Jag vet inte om jag vill eller ens kan kommentera något vidare om det. Det bara känns så! Lägenheten jag hoppades på att få fick jag vete att de valde någon annan som hyresgäst så jag får leta vidare! Jag har kommit på att jag ändå skulle kunna ta en tvåa - bara den känns mysig. Så jäkla synd att inte jag fick den här ettan som de ska renovera - tror den blir riktig fin!Men bara jag hittar ett krypin somm känns bra, som känns som jag!Jag behöver vara själv,och då är en lya som verkligen känns som jag vad jag behöver. Jag behöver hitta min plats i tillvaron. Och jag skulle behöva komma över min dator med. Går bra att skriva på telefon men det går lite segt ändå! Var är jag ? Vad vill jag? Var är jag på väg med mig själv?Många funderingar men inga svar!

Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards