Alla inlägg den 10 september 2010

Av Viktoria - 10 september 2010 23:07

Ikväll har jag haft fredagsmys med brudarna.

Jag, Emma, Maria & Ulrika åt AW ikväll och så fick man unna sig ett glas vin & en Romerska bågar! Gott :)

Det är välhehövligt med såna här kvällar. Man jobbar mest hela tiden. Då är det skönt att för en kväll så stanna kvar och varva ner efter veckan och prata och skratta ihop :)


Idag har jag sovit lääänge. Jobbade natt så det är väl förståeligt!

Sen har jag varit och tittat på en lägenhet här väldigt centralt. Jag har inte helt bestämmt mig ännu - men jag tror att jag vill ha den. Hade önskat lite annat som tex en lgh med balkong! Men det är svårt att tro att man ska få allt på en gång. En etta med kök så här centralt och i lagom storlek till mig och med billig hyra är väl egentligen inget att fundera på!? Ska ringa på måndag och se om man kan deala så man får omtapetserat innan man flyttar in i sånt fall så man nu kommer trivas!

Nå vi får se då. Jag ska fundera över helgen. Jag tror det löser sig!


Näe nu ska jag nog slänga mig uppe på rummet och se lite film till jag somnar! Imorgon jobbar jag förmiddag - men lite sovmorgon får jag mig iaf! Det är skönt! Ska även jobba städbiten imorgon samtidigt som jag är receptionist. Kul med lite variation :)


Lifehouse - All In



Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards