Alla inlägg under april 2009

Av Viktoria - 9 april 2009 13:20

Idag har jag vaknat halv tolv typ!

Har jobbat natt så jag somnade då efter sju nångång på morron! Imorgon jobbar jag förmiddag..även lördag då - men sen är jag ledig. Det ska bli riktigt skönt. Då hinner jag pyssla på med mitt jag måste göra.

Snart ska jag kicka igång min nya hälsosamma livsstil ;) med hjälp av  Emma. Vi får se hur pass långt jag kommer att gå med detta - hur pass mycket jag ska dra ner på min cola osv.. :) Men huvudsaken är att jag kommer igång någonstans och börjar träna igen och får lite mer kunskap! Och då är Emmas kurs rätt för mig tror jag nog.


Idag ska jag på skotercrossen i k-borg. Det ska bli skoj. En av de bästa tävlingarna i Sverige. Bra publikläge och nära (annars brukar man få åka 70 mil ;) Lite sugen var man ju att blanda ihop en varm choklad med minttu, Men jag jobbar förmiddag imorgon så det blir bara vila för mig ikväll!

På söndag har vi personalkonferens så då ska man få lite nya in-puts från företaget och sen blir det mat och fest! krogfest i luleå närmare bestämt. jag tror det blir jäkla skoj :) Har sett fram emot det!


Nåväl...Rock?

Av Viktoria - 7 april 2009 13:33

Yes. Idag blev man 25 hela år.

Börjar snart vara dags att sluta fylla år - men jag tror jag tar det efter jag fått ha en bra 30 årsfest. Sen ska jag sluta med det! :)

Idag så hade jag fixat lite fika och en gräddtårta med massa jordgubbar. gott. :P

Det kom lite folk och hälsade på. Pappa och minsta bror Fredrik. Dannes föräldrar och hans farmor, faster och kusin. Sen kom även Marcus P a.k.a "löken". It was all good.

Fick oxfilé till middag av sambon. samt superbra handskar och presentkort på en ordentlig massage "scen Tao" på hudverket, innehållande nå massage med vulkaniska stenar, skalpmassage, akupressur, ansiktsrengöring mm.. Komer nog bli skönt - jag brukar inte unna mig själv sånt där :)

Sen fick jag även presentkort på intersport, blommor, halsband, fotbad med värme och massagestrålar..typ! Men framförallt trevligt sällskap :)


Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga.. Im happy!

RocK

Ovido - Quiz & Flashcards