Alla inlägg den 27 april 2009

Av Viktoria - 27 april 2009 18:11

Whoppidoodles!

Det har varit bra mycket shopping nu för mig och livsnjutning.

I fredags började jag med att köpa lite kläder på Intersport; Två par byxor och en jacka (ta tre betala för två - nice!) Senare samma dag var jag med dan till nyborg till petterssons och där köpte vi varsin cykel. Äntligen en cykel liksom! :)

Idag har jag vart med min mamma och shoppat på intersports utförsäljning de har i gamla "bricks"- huset. Hitta en långärmad svart tunn tröja från better bodies på 30% rabatt, och en yogamatta för 150 spänn. Sen gick vi och åt lunch på myggan och gick in på intersport där och då råka jag köpa ännu en jacka - en väldigt.. neongul nästan! :) hitta även ett par skor men kom på att jag måste lugna mig och hade dessutom tajt tid till min nästa bokning - Massage på hudverket. Mycket skönt! Var sån "Scen tao" tror jag det stavades. Helkroppsmassage även med hot-stone & ansiktsbehandling + skalpmassage. Borde skämmas bort lite oftare tycker jag. :P

Sen gjorde jag en god räk & kräftskjärtssallad till middag! *mums*


I lördags var vi föresten på lite grillning i k-borg hos min familj. Förutom boende föräldrar + minsta bror Fredrik så var även bror Erik med sin familj där med! =)  (se kort nedan på Eriks dotter Tindra, min bror Fredrik & pappa Björn - kvällens grillmaster!)

Efteråt var vi och bowlade med Isak & Camilla - Hon dominerade över oss alla den kvällen, både i bowling och air hockey! :)


Nu tog mitt rosévin slut i glaset och det får även dagens blogginlägg göra med det! Nu ska jag klura vidare på facebook! ;)

Rock!

Ovido - Quiz & Flashcards