Alla inlägg den 19 april 2009

Av Viktoria - 19 april 2009 20:13

Varför blev inte jag rik? :)

Jag har just nu ett sånt grymt shoppingsug - cykel, ny soffa, ny spis, ny bil, garderober till sovrummet, sänggavel, nya mattor, massa nya kläder, nya solbrillor, nya träningskläder, nya sköna skor.. osv... massa saker jag vill ha! :) vissa saker går lättare att fixa, typ... inte bil! :P


Idag har jag jobbat brunch ihop med emma. det gick bra tror jag nog. fast.. jag vet inte om man borde säga det men jag är ruskigt less att jobba brunch! något som gör en glad i ens arbete är ändå respekt och uppskattning och det känns ibland som det faller lite! brunchen.. en frukost som pågår under mkt längre tid - gör att det hinner bli mycket fler gäster med speciella .. sätt! gästerna är en del i vad som gör arbetet roligt - en ros till alla trevliga, respekterande gäster - och ris till alla som visar disrespect och tycker de är skitviktigast! Vi är alla lika mycket värda faktiskt (utom våldtäcktsmän & pedofiler förståss!)


Det nästan stormar ute.. blåser som satan - man får nästan ta i när man skkulle gå frammåt ute idag! Helt galen - men allt skräp ska väl blåsas iväg nu. Det kom värsta skuren tidigare med.. typ nåt snöblandat eller så som öste ner i sidled!

Nu ligger jag i fåtöljen hemma med sambon utmed i soffan. Vi har ätit tacos till middag och hamnade framför tv'n bara! På ca en halvtimma ska vi se på lite mythbusters! Nu är det sporten och shit vad de snackar fotboll - men inget om formel 1 som varit idag! skumt.

Åh så jag längtar efter värme nu. Sommar snart!?


Igår badade vi faktiskt bastu hos Fager. Jag , Dan och palle!

Jäklar så fin bastu de byggt där på gården. :)

Dagen före det så åkte jag och dan ut till hans föräldrars stuga på frevis och hade myskväll. Hyrt film, laga god middag och öppen spis man elda i och sånt. Bara låg där under täcket i soffan och slappa - så jäkla skönt! Sov över där då till lördagen (igår). Vi vaknade faktiskt tidigt.. typ åtta. och då såg vi andra filmen vi hade hyrt - "madagaskar 2" rekomenderar den! :) shit så jag skrattade :) Bond filmen var inte alls lika bra!

Var faktiskt ut på isen med touringskoter för några dar sen med. Det var inte igår kan ajg lova! Väldans länge sen man gjort nå sånt. Måste bli bättre på att göra lite olika saker - Men nu ska jag lägga fokus på mig själv och börja träna och må bättre och bli piggare och få mer inspiration! :)

Rock!

Ovido - Quiz & Flashcards