Alla inlägg den 11 april 2009

Av Viktoria - 11 april 2009 22:56

Idag fyllde min kära far 55 år.

jag och Dan for dit efter att jag slutat jobbet och varit förbi hem och fått fräscha till mig lite! I present har vig gått ihop ett gäng närmaste släktingar och ger honom ett tandemhopp i present. Han blev superglad! I gengäld fick vi god påskmiddag och fika! :P


Nu sitter jag hemma och kollar diverse filmer med min sambo och dricker vin! jag inväntar att min utflyttade kära vän Anna ska komma förbi här när som hellst med Therese, då ska vi dricka ytterligare lite vin och sen fara på en liten krogsväng på hotto! Och faktiskt - Viktoria är iförd en klänning! :o

-Vinet är btw ett rött shiraz. gotta! "rawson's retreat" heter det och det är fint :)

Jag måste ta det någolunda lugnt idag ändå så jag pallar personalfesten imorgon :P Ska börja med konferens kl två då och sedan midda och skoj!

Då gäller det att inte vara tokbakis. Åh föresten så sänder jag en tanke nu på Maria K som ligger hemma sjuk. synd att du skulle få bli dålig precis nu när det händer nåt skoj!


Rock?

Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards