Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Häärligt med vår!

Av Viktoria - 16 april 2009 13:33

Äntligen går vädret åt rätt håll, äntligen har vi sol, äntligen äntligen!!


Sitter här vid datorn i mina brillor och ser klok ut! Vet egentligen inte vad jag ville skriva om idag - men det känns som jag ska försöka hålla bloggen levade!

Igår sökte jag in på två distanskurser till hösten - Arbetsmiljö & Hållbar utveckling! jag hoppas jag kommer med, men jag uppfyller då kraven och distanskurser brukar väl folk inte nekas så hårt till?

Igår var även jag och Dan ut och körde lite touring på isen. Jäklarns så skönt det är. Man vill aldrig gå in liksom! Tyvär hade jag ett möte där på eftermiddan så man var ju som tvungen gå iland!

Jag har varit ledig nu några dagar och det är så skönt så skönt. Jag behövde verkligen några lediga dagar. Ibland fattar man inte att man håller på att ta slut som människa förän man stannar upp och känner efter!

Idag har jag varit på lunch med Emma och käkat mycket god boullabaisse - var vi båda överens om! :) Sen for jag en sväng ut till k-borg till mamma (även pappa var hemma faktiskt på lunch) fast jag had einte ens hunnit ut dit så ringde danne och sa att han behövde bilen på  typ trekvart så jag blev tyvär inte långvarig - där sprack mina planer för dagen liksom.

Så nu har jag just kommit hem och funderar på om jag ska hänga med danne till Kemi eller om jag ska hoppa av i k-borg igen! Ska fundera nån minut till! Jag har bara som umgåtts lite med mamsen på siståne kändes det som!

imorgon fick jag mig ett extra jobbpass, 9-18. Skulle vart ledig men jag behövdes tydligen. Men jag fick dispans att börja senare så jag hinner med min "rehabilitering" :) Första Yoga-passet för mig imorgonbitti. Ska bli skoj!

Näe ut i solen med brillsen!

RocK! 

 
 
Ingen bild

Annapanna

17 april 2009 17:53

Hej rambo! Tänkte berätta att jag hittade världens sötaste groda igårkväll på kvällsrundan med hundarna. Skitstor, den såg nyvaken ut och satt mitt på strandpromenaden. Så jag bar över den till andra sidan så att ingen dumming skulle trampa eller nåt på den. Snacka om sann djurvän man är! ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 30 januari 2019 18:55

Tro! Jag har aldrig varit troende. Eller inte vetat om att jag tror på något större. Eller, egentligen tror jag förståss på något större än mig själv - människan - men inte större än livet. Det vore ändå skönt att tro lite mer, på något stort, någo...

Av Viktoria - 22 januari 2019 23:21

Det kom en man i mitt liv. En oerhört bra man. Så sexig, så smart, snäll, rolig, lojal, osjälvisk och omtänksam.  Att denna man med dessa kvaliteer valde att titta åt mitt håll - valde mig - känns fantastiskt. Att jag plötsligt såg Emil i nytt ...

Av Viktoria - 3 juni 2018 23:39

Jag måste bara ventilera lite här på kvällskvisten; mina värderingar. Gång på gång så delas det på nätet artiklar om där mänskliga rättigheter kränks. Människor förminskas i sitt värde, vanligt hyfs, vett och reson verkar som bortblåst. Det är så kal...

Av Viktoria - 16 mars 2018 00:12

Idag var en sån dag - en bra dag.  Ibland kan det vara olika! "En sån där dag" använder en del som något negativt, men idag var det bara en sån där bra dag! Den började på bästa sätt helt enkelt. Jag känner att humöret är där det ska vara, jag ...

Av Viktoria - 1 februari 2018 01:01


"Jag har det på papper, sån här är du!" Om det vore så enkelt i verkliga livet. Vissa dagar känns allt självklart medans andra dagar är jag vilse. Jag försöker hålla mig i nuet, men det är svårt. Jag vill ändå veta lite vad jag har framför mig oc...

Ovido - Quiz & Flashcards