Alla inlägg under januari 2009

Av Viktoria - 9 januari 2009 21:37

Jodå, detta är skulle man kunna säga min första bloggsida. Jag tycker inte msn's bloggsida där som jag haft räknas riktigt för det var mest ett jäkla svammel (Fast jag kan inte lova att detta blir mycket bättre).

Jag har helt enkelt tappat min lust att sitta varje dag vid datorn. (Tänkte att detta kan bli en ny kickstart av motivation) Kollar FB med en veckas mellanrum och ignorerar massor med inbjudningar och deletar varje kedjeutskick. Prova inte heller bli kompis med mig på fb eller msn eller liknande om du inte redan känner mig. Jag tycker helt enkelt det blir för jobbigt! Det tarhelt enkelt för mycket tid. Jag får panik om för många skriver på msn eller jag suttit en timma och chattat där. Vilken tidstjuv alltså! Med detta vill jag säga; Välkommen till Vickans blogg - & vänta dig inga underverk här, bara en inbjudan till mitt huvud. Välkommen!


Om det nu skulle råka vara en människa som hittar till min blogg så vill jag att du säger mig; vad tänkte du dig att du skulle få läsa om då du smög in hit? Knappast hur man monterar en fläktrem väl?


Idag kan jag berätta att jag har jobbat på här på förmiddan. Varit en del stress idag men ändå med ett leende som alltid. Kan vara världens stressigaste jobb ibland och vissa dagar blir man lite väl less - men trots det så måste jag säga att det nog måste vara den roligaste arbetsplatsen att stressa på!

Efter jobbet har jag härjat lite hemma med våra katter. Sen har jag hälsat på ena bror med lilla familjen. Måste för övrigt säga att hans minsting måste vara världens snällaste baby - eller.. nu är han ju 9 mån. då är man ju knappt bäbis nå mer. Sorry grabben!

Nu sitter jag mest hemma vid datorn & dricker cola och käkar choklad från julafton och tänker på hur länge sen jag var på spinning! Shit det blir nog ingen beach 2009 heller ;) Inte för jag nånsing hänger där.

Min sambo är utflugen på en liten grabbweekend så det är värre lugnt här ikväll. Misstänker att jag kommer dra mig mot hotellet snart och kolla hur det går där.

Näe, Jag lovar nu mig själv att jag ska på gymmet i helgen. Antingen gymma på lite i min takt eller om det finns nå spinning på TC på söndag. Om inte jag kommer igång igen med min träningsrutin så är det lika bra jag säger bort årskortet! Kick me if i lay down to rest!

Nu ska jag umgås lite till med de små monstrena innan jag drar iväg!

RocK.






Av Viktoria - 8 januari 2009 21:07

jepp, idag fick jag mina nya brillor. har inte haft glasögon på mig på lääänge. fick de senaste jag hade när jag gick 8'an tror jag det var - och sista åren har jag då inte alls haft dem då. Nu kändes det som det var dags igen med nya då!

Gjorde ett riktigt klipp på optikcenter där de hade 70% rabatt på massa bågar. Mina betalade jag 670:- för en guccibåge! väldans billigt måste jag säga! sen kommer ju glasen till på det - men allt som allt kostade det vad bara bågen kostat utan rabatten så det kändes fiint!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards