Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Viktoria - 10 januari 2009 17:25

Idag när jag kom hem från jobbet visade leo att han lärt sig ett nytt trick - att gå neråt i liggande vågrätt läge på en madrass mot väggen! han försvann in bakom soffan på det sättet - tydligen är det kul! kanske borde prova ;)


som sagt.. kommit hem från jobbet för nåt tag sedan - varit en lugn och skön dag att jobba - har hunnit äta både frukost och lunch idag och känna att man hunnit göra det där "lilla extra" för att få saker mer i ordning och lite mer städat och fint på sina håll. det känns alltid bra.


jag kom precis ihåg det där med att jag skulle träna i helgen.. blir inte idag men jag har iaf bokat in min på ett 45 minuters spinningpass imorgon. nu känns det lite...ambitiösare! man måste ju balansera upp chokladen jag tuggar på just nu. om det nu vore så att blev religiös - skulle man då säga att Choklad och Godis och Coca Cola är djävulens verk eller en gudagåva???

anyway... rock!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards