Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Viktoria - 18 januari 2009 16:44

Då var det söndag igen och helgen är som över. Varit ledig faktiskt men vi har ändå inte riktigt tagit till vara på det. Igår gjorde vi inte direkt något speciellt. Jag sov superlänge medans danne var och körde lite i lule. Sen vet jag inte vad vi gjorde.. Var en sväng till dannes föräldrar..eller var det fredag.. hm!? Snurrigt med alla dagar här. Igår åt jag iaf rullkebab till middag för en gångs skull - och gott var det :P. Sen kunde jag verkligen inte somna. Jag låg och kolla på tv till efter 4 på natten. Jag tror att jag kan konstatera att när vi flyttar tillbaks in i sovrummet igen när det är klart så ska vi nog itne ha någon tv där, den går ju inte att stänga av ;)

Idag har vi bara slipat lite väggar i sovrummet - inte ens klarslipat! Det blev lite lathelg måste jag säga. Men det gör inget!

Nu har vi just ätit middag och ser på tv och slappar - ska väl fortsätta slipa färdigt iaf idag var väl tanken. Men det finns en överhängande risk att det blir att spela Zelda på wee. :D  Inte lite sugen på ett glas rödvin är jag heller.. Mmm.. Kanske måste öppna en flaska. Har två bra Rawson's retreat. En fick jag i julklapp av lillebror och andra från Carlsson på jobbet som tack för ett jobbpass jag tog! Mer sånt. Det gillar jag:P

Kanske man ska öppna och ta sig ett lillglas! :P


Vad har ni gjort i helgen då?

Rock.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards