Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Viktoria - 11 januari 2009 21:30

En dag med förmiddagsarbete.

Sen kommer man hem, slappar lite framför datorn.. Tar fram telefonen för att ringa och kolla om buffone har öppet och beställa sig en rullkebab.

Precis när jag letar fram numret kommer jag på - "shit, jag har ju bokat in mig på spinning idag, om 1½ timma! Nu var det bara komma på nå smart att äta innan tränngspasset och jag var superhungrig (trots all choklad jag satt och åt)! Det blev inte riktigt i stil med något man läser tips på i "i form" direkt. Hackade ihop en sallad - fast till den blev det limpmackor med ost och jag smälte i micron! ;P Sen när jag hade bytt om och dragit påmig jacka och skor så kunde jag inte motstå att ta mig några fruktnappar på väg ut genom dörren! Nåväl, spinningen gick bra iaf och jag tog ut mig rejält. Det var malin s som hade passet. Det var ett bra upplägg med bra musik och kul variation...och tungt. Me like! Efteråt lät jag bli flottet och körde ihop en smoothie och sånt..

Sen ikväll så kom Danne hem från sin lillresa till östersund så då får man lite myskväll med. Blir alltid bra avslut på en dag.

Ibland när man står och kramas eller så känns det inte alls som det gått 3 hela år. Det är som vi träffades just denna månad! Det är så härligt.

Näe nu blir det sängen.

RocK!

Av Viktoria - 11 januari 2009 16:14

Om man vänder blad på mig så ser man en kreativ liten estet som gått och gömt sig. Jag saknar den sidan,men jag kan inte riktigt klura ut hur hon ska få krypa fram igen. Det har varit dåligt med kreativiteten på siståne, men jag vill verkligen att den ska ta fart snart igen. Jag har börjat känna att den saknas där och om jag låter det fortsätta vara så, så kommer jag kanske tappa allt där..

Jag skulle vilja ha lite större plats här hemma så jag kan ta fram alla mina saker så jag kan måla och pyssla på. Allt blir mycket svårare att starta upp när man måste börja med att gräva fram allt!


Här nedan får ni en lite annan bild av mig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards