Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Viktoria - 28 augusti 2010 15:11

Äh, Jag ska inte vara så negativ men just nu sitter jag hemma och är superrastlös - Ingen är hemma och jag vet fan inte vad jag ska göra - Kanske jag ringer och kollar om jag får börja jobba tidigare!

Igår gick det bra på jobbet fram till klockan blev typ ett - då började allt att rackla - inget stämde och massa spring i dörren och sånt gjorde att det blev en del övertid - och jag som inte ätit på 12 timmar kände mig inte på bästa humör. Då orkar man inte med fyllskallar som tycker att "jag ska följa med dig hem ikväll" osv.. De fick inga -"tack, men nej tack"-svar direkt av mig! Jag var lite mer direkt med svaren kan jag känna där. Orka!

Nåväl sen när jag fått i mig en macka kändes livet lite lättare igen. Sitta och prata med vänliga människor och sånt - ja då vände humöret till det bättre.


Idag vet jag inte vad det är med mig dock - Känner mig deppig.

Idag ska jag ju vara glad - Det har  inte hänt något dåligt än! Trots det känner jag mig väldigt liten idag...

LillRock..


  

Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards