Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Viktoria - 18 augusti 2010 20:03

..Ja så går ett stycke i en låt med Robyn - "Dancing on my own".

Bra låt!

Jag sitter här och grunnar över hur nära man är till alla stora beslut i livet - men är en jävla fegskalle som inte "hoppar".

Hur många ggr sedan gymnasiet har man inte suttit och tittat på studier på andra orter men var för feg för att söka. Eller drömt om resor som man aldrig åkt på (eller så var det ekonomin som satte stop där)!

Varje dag utsätts man för val i olika former. Jag hatar det!

Ny dag snart - nya val!


Jag är snart inne på torsdag - då har jag sen bara en dag kvar av denna jobbvecka. Ska bli skönt med en ledig helg i lugnets tecken.

Även om jag uppskattar en bra partyhelg med- givet ;P Känns som man faktiskt hunnit med en hel del såna under denna sommar. Haft riktigt skoj. Som tex alla dagar med Anna - känns som det var aslänge sen nu fast ändå nyss!!

Näe jag ser fram emot hösten ändå. En höst i Mitt tecken. Jag ska verkligen försöka tänka mera på mig själv. Annars går jag nog under!


Hösten är infirad med årets mysfest i lördags, och varje tråkig stund jag har ska jag bara blunda och le och tänka på Eldfesten! :)


  





Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards