Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Viktoria - 12 augusti 2010 21:58

...men fortfarande kan man konstatera att det ändå är lite sommarkänsla för trots att jag vet att det är vardag är jag ännu inte helt säker på vad det är för dag förän jag kollar det i kalendern!

Denna vecka har innefattat jobb, nolia med unga örnar, och idag virkdag med mamma - där man för övrigt blev bjuden på hemmakittad pizza och blåbärspaj. Inte dumt alls! :D Mums.

Kom just hem till denna ungkarlslagg och funderar på om jag ska lägga mig eller sitta uppe ett tag och se tv. Är inte helt trött ännu och tänder jag lampan för att läsa i sängen är det någon som ryter - så därför blir man kvar uppe ett tag till! Kanske jag sätter mig med min virkning ;P

För första gången i mitt liv verkar jag börjat lära mig virka. Har varit oerhört frustrerad idag där jag knipplat på men mamma har tålamod och försöker lära. :)

Nu ska här virkas massor av söta små figurer :)

Bjuder på en bild från Örnarna på nolia :)

  



Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards