Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Viktoria - 8 februari 2009 21:36

Ja faktiskt för nu är mina helg-förmiddagspass på jobbet färdiga ;)

Jag känner mig lite sliten efter dom. Visst tycker jag att det är kul att jobba men nu har jag jobbat lite väl många helger i rad, vet faktiskt inte ens hur många i rad längre!!

Idag har jag och Emma kämpat på under förmiddagen för att hålla alla våra brunchgäster nöjda! Det var som vanligt under viss press - jag tror Emma hade det lite stressigare än mig idag för jag jobba lite mera "bakom kulisserna" än henne i diskrummet och lite sånt medans hon var där alla gäster rör sig. Det gör nog mycket för stressnivån! Men som vanligt - Bra jobbat! :)

Jag känner mig nöjd med min colanivå jag lyckats hålla uppe på jobbet med. Har nog bara druckit sammanlagt... 30 cl kanske :P hihi


Oj! Nu står min sambo och säger att han bäddat åt oss (vi sover ännu i tvrummet, då sovrummet inte riktigt är helt klart!)

Shit vad skönt att få lägga sig under täcket nu. Kudden är min bästa vän! :)

RocK!

Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards