Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Viktoria - 25 februari 2010 23:56

ibland känns det bara konstigt. ibland när man sitter vaken själv såhär senare på kvällen..sitter och tänker, funderar och ibland så kan man känna sig väldigt ensam, förvirrad och utanför världen på nåt vis.

det känns som jag kan tappa verklighetsuppfattningen och sitter och är så väldigt liten utanför en värld som snurrar där utanför - utan att jag hänger på! denna känsla brukar vara väldigt plötsligt påfallande och försvinner oftast lika fort som den kom.

ibland kan jag sitta och fundera på att jag är glad - sen funderar jag på det hela och mitt i allt kan jag känna mig ledsen istället, utan att egentligen veta varför. så sitter jag där sen och funderar på om jag är lycklig eller inte och på hur sjukt det är att inte kunna bestämma sig för vilket svaret är!

just nu känner jag att jag kanske inte ska sitta uppe sent och fundera så mycket! nu ska jag gå och sova vid sidan om min sambo som sover för länge sedan!

imorgon är en ny dag - nya möjligheter och om vi ska tro väderrapporterna - äntligen vänder svinkylan och det blir lite varmare ute!

IsROcK!

Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards