Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Viktoria - 17 februari 2010 11:27

Ja i morse när jag vakna var det inte en arm utan två som gjorde ont. 

Vaknade och skulle flytta ner min arm från kudden och det bara borrade smärta ner i axeln. Typiskt - fast på ett sätt bra ändå för då har jag lite er ont igen då jag ska idag och träffa en oortoped på sjukan. Har tid där på två timmar, får se vad han säger - Jag hade supertur som fick tid hos en stafettläkare som råkar finnas på plats i kalix - kanske han kan något då! :D Hoppas bara att jag inte har mer än nån lätt åtgärdad lillskada eller inflamation. Sen har jag även tid på chiropraktiken för nästa behandling imorgon - Skönt! :) Laserbehandling och lite massage har varit skönt för axeln. Inte för att lesern känns på nåt vis, men axeln har blivit bättre - om det är av lasern, att jag vilat från jobbet, att jag ätit lite voltaren T en vecka eller vad det är.. men lite bättre känns det - men långt ifrån bra!


Just nu är jag flitig och kokar köttsoppa - hoppas det blir succé! :)

Kanske jag skulle baka nå supermegamuffins sen också - köpte minimarsmallows på affärn igår. :P Mums! 

RocK!

Ovido - Quiz & Flashcards