Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Viktoria - 22 februari 2010 18:09

Tror det kommer bli en lång vecka - fast en bra sådan!

Ska jobba imorgon natt efter två veckors "ledighet". Ska bli skönt att vara tillbaks på jobbet efter sjukskrivningen, och axeln har blivit betydligt bättre. Förutom att jag ätit lite inflamationsdämpande och fått vila axeln så har besöken på chiropraktiken hjälp bra. Speciellt nu sist jag var för några dagar sedan så satt det en ondpunkt i axeln + att ja kände av i båda biceps en slags.. utmattning så efter massage och lite laser i axeln så känns det två dagar senare som innan jag fick sådär ont. Nu är det nästan som vanlig igen! Kanske inte laser ger sån effekt direkt så..jag vet inte men jag tror inte det men jag tror det är en kombo av allt och det känns fint iaf så jag är nöjd. Ska på torsdag till en sjukgymnast och få nå hjälp där med så jag håller axlarna i bra form - får se om de kan hjälpa mig annars tar jag extra hjälp på nova om jag bara får ett a4 som jag ska träna på hemma från sjukis!


Idag har jag hälsat på hos bror Erik med familj. :) Fick lite datatips och har nu beställt mig en ny dator - känner mig nöjd! Speciellt då den som vi har här håller på att brinna upp så den känns instabil!

Ska roa mig med att se till att allt viktigt jag har kopieras in nu på min externa HD så jag inte mister något!


Kommer bli så nöjd sen så :)



Ovido - Quiz & Flashcards