Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Viktoria - 13 juni 2009 17:46

Råkar vara nån slags brittisk humor på tv som gör att min sambo inte kan svara när man pratar! Förstår inte sånt!

Håller på och bakar bullar för Dan fyller år imorron. Faktiskt har han hjälpt mig men lämnar allt städ över till mig ändå. och när man frågar "ska du inte städa upp med mig" - Nej! Får man till svar. Hmm..

Huvudvärk är ingen ursäkt att vara otrevlig!


Igår hade jag en trevlig kväll med Tarja. Vi satt hos mig och drack lite vin ihop och prata massa - och sen gick vi ner en sväng på B4 för att konstatera att vi var bland de mer nyktra och äldre där bland alla studentmössor!

Nå det var kul iaf att hälsa på lite folk man känner - faktum är att vi inte ens beställde i baren utan gick därifrån nöjda för det mot citygrillen - beställde oss skrovmål och fick skjuts hem av Tarjas kompis Leah!


Innan jag gick och la mig började jag känna av min högerarm, vet inte varför men den gör ont idag! Ungefär sådär som biceps är totalutmattad och varje rörelse känns som att någon trycker in fingret på en nerv i armen så det gör ont! Dumma armar!   Byta?

 Så då blev det att jag hoppade gymmet i morse med Emma - kändes inte värd det då jag ville kunna göra igenom hela kroppen mer än bara ben typ.

 Men jag hade ändå en skön morron måste jag säga. Fick vakna brevid killen, ligga där och svamla och prata och skratta, sova lite till, ligga och läsa lite illustrerad vetenskap och somna om länge!


Näe nu måste jag tillbaks till bakandet. När bullarna åkt in är det dags att börja med kolakakorna!

BullRock!

Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards