Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Viktoria - 1 juni 2009 20:47

Faktiskt kom jag och tänka på att.. i fyllan går ofta tjejer ihop på toa, och många ggr så spolar man inte mellan man byter av varandra där innanför dörren - och det är jäkligt miljövänligt! Tänk på det! :)

Av Viktoria - 1 juni 2009 20:37

Den har flytit på rätt fint helgen ändå!

Fredag var vi ut några från jobbet + respektive och käkade thaibuffé på valhall, efteråt tog vi någon drink i before - det var bara jag, dan och madde kvar där sen på kvällen. jäkla roligt att göra det såhär enkelt att bara säga "vi är några som tänkt gå ut och äta på fredag - skriv upp er ni som vill hänga på!" man är alldeles för omständig ibland!

sen jobba jag lördag morgon - flöt på bra. var sen efter jobbet och gratta min mamma på morsdag en dag i förväg (eftersom jag inte skulle hinna söndag). sen for jag till sara där hon, phil och dan satt och drack öl efter nån grillning! själv höll jag mig från alkohol då jag körde bil! :)

Söndag jobba igen förmiddag - långbrunchen! efter ett efterlängtat avslut av jobbpasset så for jag hem och duscha och sånt innan jag och dan cykla ner på valhall för att äta middag med hans föräldrar & farmor! Åt gott och drack lite vin. :) Mmm.. måste fylla på med vin hemma hos mig nu!


Inatt ska jag jobba. Ska försöka vila en timma eller så innan för jag har vaknat rätt tidigt idag, och tvättat, varit till vitheden när dan kört lite cross, varit och shoppat på bokhandeln och chili! (Köpte mig ett par jeansleggings & ett par rockiga rosa leggings.. som också var som i "jeansigt" tyg!

Kul kul!


Imorgon har jag bokat yoga, på torsdag spinning. I övrigt cyklar jag en hel del nu och det känns riktigt bra! hur har jag klarat mig utan cykel innan?

Jag försöker äta bättre med och köper hem cola väldigt sällan, men dricker ännu en hel del på jobbet! hemma blir det som lättare att vara utan på nåt vis!

Nu ska jag gå och ta mig lite lättyoghurt med keso och russin och sånt & en lite macka! :)

Motogp på tv nu och om en kvart börjar CSI - får se hur vi ska lösa detta! :P


RocK!

Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards