Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Viktoria - 27 juni 2011 23:17

Här kommer några utlovade bilder!

 Väldigt andaktsfull bild detta. :)

         

 Lite "kändisfoto"-varning på denna! Världens stoltaste gudmor är jag till denna söta tjej.

Av Viktoria - 27 juni 2011 22:46

Idag fick jag faktiskt känna mig glad över att jag varit lat och kännt att jag inte ids tanka och kört på reserven sen.. fredags! För idag har de ju faktiskt sänkt bensinpriset lite. Det gör ju sin del på en full tank vill jag lova!


Min dag har varit rätt skön. Först började den med massage, sen lunch, sen for jag till k-borg till föräldrarna och hängde en stund innan vi åkte ut till stugan. Där var vi och bror typ hela dagen. De var värre flitiga och agerade dikesgrävare till elkabeln som snart kommer göra stugan "strömförande" ;) Stugan städades ur och korv grillades till middag! Verkligen skönt att komma ut dit och få hjälpa med lite sånt, gå runt och fota, elda och tälja och allt sånt som är bra för själen. :)

Mina vintervita ben fick änligen vara ute i korta shorts i solen med. haha   


Nu är det nog snart dags för sängen. Kanske pröjsa bort räkningarna först!

NOtRocK!


Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards