Direktlänk till inlägg 3 november 2010

Jag önskar mig,,

Av Viktoria - 3 november 2010 16:27

Allt jag önskar mig är att vara ditt allt.

Jag önskar mig ärlighet, odelad kärlek, uppmuntran, välvillighet, trohet, omfamning i massor, att få vara det vackraste på jorden för dig, få ändlös omtanke.

Jag önskar mig ett moget men roligt förhållande där man ser framåt. Någon man kan se sig ha ett barn med i framtiden (är det töntigt?) och kan ta hand om ett hushåll tillsammans utan några problem eller tjafs. Det är bara självklart att man delar på bördan! Vi måste kunna ha roligt ihop.

Jag önskar mig självklar respekt och mysiga samtal till långt in på sena kvällar, och att kunna se varandra i ögonen och bara veta allt utan att uttala ett enda ord. Jag önskar att jag varje kväll fick gå och sova med dig och vakna vid din sida och du kan knappt vänta på att få se mig i ögonen och viska God morgon älskling.


Vi har haft allt detta.(kanske inte skaffa barn-biten!)

Jag saknar dessa ögonblick med dig..

Vi glömde bort allt bra som fanns och allt rann iväg ut i sanden..

Vad hände med oss? Eller ännu viktigare.. Vad händer nu?


Tänk om allt gammalt tjafs kunde bara försvinna och det enda som finns kvar är allt det bra som jag skrivit ovan!? Vad händer då om allt som är kvar är detta bra vi kunde ge varandra?


 
 
Ingen bild

Rambo

3 november 2010 16:45

Jag ska hjälpa dig ett hitta den där personen som du behöver för att bli lycklig

 
Ingen bild

Rambo

7 november 2010 17:33

Och en annan sak. Lär dig älska dig själv och njut av att vara den du är istället för att känna att du måste vara tillsammans med någon för att vara hel.

 
Ingen bild

Carolina

17 november 2010 16:49

Så klokt sagt av dig Rambo! :P Men word på det ändå, för det är så sant! ;)Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 30 januari 2019 18:55

Tro! Jag har aldrig varit troende. Eller inte vetat om att jag tror på något större. Eller, egentligen tror jag förståss på något större än mig själv - människan - men inte större än livet. Det vore ändå skönt att tro lite mer, på något stort, någo...

Av Viktoria - 22 januari 2019 23:21

Det kom en man i mitt liv. En oerhört bra man. Så sexig, så smart, snäll, rolig, lojal, osjälvisk och omtänksam.  Att denna man med dessa kvaliteer valde att titta åt mitt håll - valde mig - känns fantastiskt. Att jag plötsligt såg Emil i nytt ...

Av Viktoria - 3 juni 2018 23:39

Jag måste bara ventilera lite här på kvällskvisten; mina värderingar. Gång på gång så delas det på nätet artiklar om där mänskliga rättigheter kränks. Människor förminskas i sitt värde, vanligt hyfs, vett och reson verkar som bortblåst. Det är så kal...

Av Viktoria - 16 mars 2018 00:12

Idag var en sån dag - en bra dag.  Ibland kan det vara olika! "En sån där dag" använder en del som något negativt, men idag var det bara en sån där bra dag! Den började på bästa sätt helt enkelt. Jag känner att humöret är där det ska vara, jag ...

Av Viktoria - 1 februari 2018 01:01


"Jag har det på papper, sån här är du!" Om det vore så enkelt i verkliga livet. Vissa dagar känns allt självklart medans andra dagar är jag vilse. Jag försöker hålla mig i nuet, men det är svårt. Jag vill ändå veta lite vad jag har framför mig oc...

Ovido - Quiz & Flashcards