Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Sömnlös i kalix

Av Viktoria - 28 januari 2010 05:08

..det är den senaste parollen!

Fredag den 15'e började det - mitt långa kvällspass - därefter blev nätterna längre och längre, det blev morgon, det blev ljus och då..då somna jag! jag måste få rätsida på detta innan helgen för då jobbar jag förmiddag! ska faktiskt bli skönt att bli tvingad upp och vara vaken och kan se dagsljuset! :)

undra just om det kanske är lite att jag inte är van att sova såhär länge ensam? det är ju inte speciellt kul att gå och sova. vissa dagar blir det lite ensamt och andra dagar är det superskönt att få ligga och läsa sin bok där under täcket. Nå det är bara 1 ½ vecka kvar till Dan kommer hem nu från sin semester. Då ska han få en fin surprise i en nystylad hall :P Hoppas han inte blir galen över färgvalet - men det blir ballt! :)

   


*pust* Nu började just ellen degeneris show på tv - hon är så fruktansvärt jobbig att höra på! näe nu ska jag testa gå och sova bara lite och stiga upp och skotta fram bron när jag vaknar, samt hjälpa att skotta fram grannens halva med såklart. (har som delad bro med dörren brevid) grannen som bor där hon är typ 70 år eller nåt och har nån dålig handled så vi hjälper att hålla undan snön när det kommer mycket, och hon sopar våran bro när det kommit typ ½ cm puder!.. fast i somras oljade hon våran bro,.. hon glömde bara meddela oss det så när vi kom hem blev det lite kladdigt under skorna men det var väl av välvilja! :)

Näe sova nu skotta sen och måla så det blir klart nångång!

NattRocK!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 30 januari 2019 18:55

Tro! Jag har aldrig varit troende. Eller inte vetat om att jag tror på något större. Eller, egentligen tror jag förståss på något större än mig själv - människan - men inte större än livet. Det vore ändå skönt att tro lite mer, på något stort, någo...

Av Viktoria - 22 januari 2019 23:21

Det kom en man i mitt liv. En oerhört bra man. Så sexig, så smart, snäll, rolig, lojal, osjälvisk och omtänksam.  Att denna man med dessa kvaliteer valde att titta åt mitt håll - valde mig - känns fantastiskt. Att jag plötsligt såg Emil i nytt ...

Av Viktoria - 3 juni 2018 23:39

Jag måste bara ventilera lite här på kvällskvisten; mina värderingar. Gång på gång så delas det på nätet artiklar om där mänskliga rättigheter kränks. Människor förminskas i sitt värde, vanligt hyfs, vett och reson verkar som bortblåst. Det är så kal...

Av Viktoria - 16 mars 2018 00:12

Idag var en sån dag - en bra dag.  Ibland kan det vara olika! "En sån där dag" använder en del som något negativt, men idag var det bara en sån där bra dag! Den började på bästa sätt helt enkelt. Jag känner att humöret är där det ska vara, jag ...

Av Viktoria - 1 februari 2018 01:01


"Jag har det på papper, sån här är du!" Om det vore så enkelt i verkliga livet. Vissa dagar känns allt självklart medans andra dagar är jag vilse. Jag försöker hålla mig i nuet, men det är svårt. Jag vill ändå veta lite vad jag har framför mig oc...

Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards