Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Viktoria - 30 januari 2010 05:44

..men denna blir tyngre. 

Om en kvart ska mitt alarm ringa och väcka mig, för då ska jag börja jobbet om en timma - istället har jag legat i sängen och inväntat sömnen i flera timmar tills jag kl fem gav upp, det var ingen idé längre att bara ligga där och vänta! Jag inser att dagens arbetspass kommer bli tungt, det går säkert bra första timmarna men sen lär det väl slå mot mig! Kanske att dygnet blir normalt nu till söndag morgon iaf! Fast då jobbar jag kväll måndag så till vilken nytta undrar jag då? Kanske jag sover efter jobbet idag och kliver upp på kvällen igen och bara kör på! Jag kan inte sova normalt, och det gör mig smått galen. känner ett slags hat mot mig själv just nu som inte ens fixar att sova - det borde ju vara den enklaste saken i världen att utföra!

..och min stavning vad är det med den? jag håller på att få någon slags fingerdysleksi - jag vet vad jag skriver och vilka bokstäver jag ska tycka på men det är som att jag skriver bokstäver som jag tänker på att jag ska skriva i nästa ord och jag får gå tillbaks och ändra alla stavfel hela tiden! 


Åhh.. när jag blir stor ska jag bli expert på att somna - som min pappa! :)

RocK!


Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards