Alla inlägg den 9 december 2017

Av Viktoria - 9 december 2017 02:26

Har ännu inte fått min säng till lägenheten, men nu jäklar är det dags flytta dit trots det. Under helgen ska jag allt bege mig till min nya, fina lägenhet och börja bo där på riktigt. Det är dags!
Jag känner att jag trots det kommer sakna att bo på Valhall - men måste inse att det inte är hållbart att klamra mig fast vid att bo på jobbet för att slippa mötet med känslan att bo ensam. Jag tror det iaf är där det klämmer. Att vara själv kan vara skönt, men känna ensamhet - not so much!
Jag tror det kommer bli bra det här. Och när jag är helt iordning där så kanske en del av stressen släpper då jag kan bocka av ytterligare en etapp i allt som hänt det senaste året.
Min kropp och huvudet är trött. Jag skulle behöva en längre semester.
Jag fixar med små justeringar i min vardag, men har mer att jobba med till jag vet att jag blir i balans igen. Det hörs ska vara viktigast.
RocK.

(Bild från lägenheten)

Ovido - Quiz & Flashcards