Alla inlägg den 1 maj 2011

...

Av Viktoria - 1 maj 2011 22:09

Först kan man känna sig stor för en stund, för att sedan bli så liten..

 

Börjat dagen på mitt kära Valhall. Jobbat på och varit flitig. Sen tog jag en paus från jobbet för att hålla Unga Örnars appell i folkets hus.   Jag har fått den äran de senaste åren! I år var jag dock väldigt oförberädd och improviserade ihop något på plats mer eller mindre - men det gick ju bra. Då kände jag mig väldigt stor! Sen tillbaka till Valhall för att jobba färdigt. Gått jättebra idag & min kollega Josse har verkligen pinnat på och varit lika flitig hon med :)


Sen kom jag hem och har vilat på soffan i princip sedan dess. Kände ändå inte för att göra så mkt just nu. Känner mig så liten plötsligt ikväll..


Men imorrn då ska jag tillbaka till Valhall och jobba med världens bästa tjejer (ja och ni andra med ;)

MiniRocK.

Ovido - Quiz & Flashcards