Alla inlägg den 15 november 2011

Av Viktoria - 15 november 2011 23:03

Vilken härlig händelselös kväll.

Efter jobb och middag har jag mest bara legat på soffan och klurat på lite debattartiklar och insändare, slösurfat lite

spelat wordfeud på telefon och sett tv. Skööönt!

Detta gör under för mitt stressade inre. och apropå det så har även mina böcker kommit idag, bla min bok om just stress. Den är superkort och liten så jag ska orka läsa den ^^ (29 sidor mot stress")

Näe - Nu vill jag mest få börja rita lite igen. Ha massa inspiration till att skriva och vara ute och fota!

När jag inte jobbar förståss. och nu kanske många säger att "är det jobbet som gör dig stressad".. men näe, faktiskt inte. Kanske en del av det är därifrån såklart - men mycket sitter i skallen skulle jag gissa - nån slags blockering som gör att jag inte riktigt får gjort allt jag vill göra - som i sin tur gör att jag känner mig missnöjd som inte får gjort det jag vill, och då blir jag på sämre humör! Heldumt egentligen..

Näe nu ska jag sova!

Nattrock!


Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards