Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Viktoria - 26 juli 2010 20:38

Ja och den har jag sparkat igång med bra frukost och sen cyklade till gymmet. Härligt var det!

Luncha fisk på valhall. Inhandla lite nytt smink i form av foundation och puder och en fin ögonskugga!

Sen hem och kollade på en film - ut igen och lämna igen film..

Sen lyckades jag hamna på intersport där jag hitta mig tre t-shirts! :)

Ätit midda hemma som dan lagat. Sen förbi hans föräldrar en sväng och pumpa däcket till min cykel (håller tummarna för att det verkligen inte var punka) och fick även lite kvällsfika där så nu har man ätit nog för idag. Nu är det slappa innan sängen som gäller!

Kanske jag är duktig och lägger upp lite sommarbilder på boken!

Av Viktoria - 26 juli 2010 20:36

Hostel 2.

Ja alltså.. den var lite grisig på sina håll - man hängde med i storyn men jag var alldrig riktigt "spänd". Kände aldrig och "ohh" undra vad som händer nu för det var hela tiden så uppenbart vad som komma skulle.. 

Gillar man att se lite grisiga scener så varsågod. Den var okey iaf!


Av Viktoria - 26 juli 2010 09:15

Gillar att ha lugna sköna morgnar. Att fås itta själv och filosofera med mina tankar innan jag riktigt har vaknat till liv.

Just nu har jag ätit skinkmackor med keso och hälsofil med mûsli och torkade frukter och valnötter. jag peppar mig själv inför gymmet nu på fömiddan med bra frukost och härlig musik som strömmar ut datorn just nu.

Ett stycke ur min playlist som går just nu;

If we ever meet again - Timbaland, Katy Perry

Stamp on the ground - ItaloBrothers

Hot - Inna

She's like the wind /club mix - Jingles Brisby

Ravers in the UK - Manian


Bra med sån här musik - man blir helt pepp!


Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards