Alla inlägg under april 2010

Av Viktoria - 10 april 2010 21:52

Ja för det behövs!

Det blir allt kallare i de Svenska hemmen...

Här i mitt eget hem så fick jag just en köldknäpp då jag blev kallad kommunist med tonen av ett skällsord! .."du och dina kommunistkompisar.." Jag och unga örnar var det det hela syftades till då. Jag och den organisation som vill ska opinion för barn och ungdomar och skapa en meningsfull fritid där ALLA har rätt att vara med. Detta är en partipolitiskt obunden organisation som vill jobba för barnets bästa! Tydligen var detta något fult plötsligt. Jag har gång på gång lärt mig att inte prata politik med min sambo - men jag råkade yttra mig om att det känns verkligen kallare i sverige och att solidariteten försvinner allt mer - och då var det hela igång.. i det stora hela om jag sammanfattar det så var min sambos budskap "man tjänar inget på solidaritet".

Tack och bock Ego.

Att lämna ett DÅM och kurshelg med en massa inspiration och energi till nya projekt och skrivelser och liknande för att sedan komma hem och. BANG.. smashläge! Det känns ju fasligt spännande! På frågan jag ställde när vår "debatt" var över veet jag inte om jag fick ett ärligt svar..!

"Jaha då moderat, hur känns det att bo ihop med kommunist som du kallar mig - en sån som du föraktar?"

-"Bra!"





Av Viktoria - 7 april 2010 22:10

Jag vet inte om jag kommer få gratis spottis premium men det är värt ett försök.

Jag måste värva 6 vänner så klicka vidare på denna länk tack så får ni också fixat erat gratis premium!

http://www.gratispremium.com/?ref=84589


Hoppas det funkar! :)

Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards