Alla inlägg den 22 januari 2019

Av Viktoria - 22 januari 2019 23:21

Det kom en man i mitt liv.

En oerhört bra man. Så sexig, så smart, snäll, rolig, lojal, osjälvisk och omtänksam. 

Att denna man med dessa kvaliteer valde att titta åt mitt håll - valde mig - känns fantastiskt.

Att jag plötsligt såg Emil i nytt ljus när min exman var borta ur mitt hjärta kom oväntat för mig.

Jag kände mig då före ganska tom. Kärlekslös liksom.

Jag visste inte vad som fanns att förälska sig i hos mig, och jag kände mig inte öppen att älska.

Men där var han plötsligt ändå. Rakt framför mig!

Han har funnits där ett tag redan, gjort mig glad som den härliga vän han är. Utan förvarning så blev han något mer för mig. Och han såg mig..

Jag är glad att jag valde att öppna mig för något nytt, att våga bli kär igen. Och kär - det blev jag!

 

Nu har vi varit tillsammans i ett år ungefär, och jag ser bara ljust på framtiden vi har. 

Det känns så härligt :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ge en tanke i gästboken!

Senaste inläggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019
>>>

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards